GDDKiA Kielce - [S7] Jędrzejów - granica województwa
Moderatorzy: Nowak, Autor, sueno, Daniel, Sirek1, MeehoweCK, Masmix
- Nowak
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1647
- Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
- Lokalizacja: Kraków / Kielce
GDDKiA Kielce - [S7] Jędrzejów - granica województwa
Lista wykonawców, którzy złożyli wnioski o udział w postępowaniu.
Jest Radko, które teraz nie daje rady w Krakowie z ROK, są i Chińczycy..
http://www.gddkia.gov.pl/viewattach.php ... 76a1336564 [doc]
Jest Radko, które teraz nie daje rady w Krakowie z ROK, są i Chińczycy..
http://www.gddkia.gov.pl/viewattach.php ... 76a1336564 [doc]
Ostatnio zmieniony 18 września 2010, o 06:37 przez Nowak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nowak
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1647
- Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
- Lokalizacja: Kraków / Kielce
Odkopuję bo są nowe informacje
WOJEWODA ŚWIĘTOKRZYSKI informuje, że w ramach postępowania administracyjnego „Budowa drogi ekspresowej S-7 odcinek Jędrzejów – granica województwa świętokrzyskiego” na terenie gmin: Jędrzejów i Wodzisław, prowadzone jest postępowanie w sprawie przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko
2012-01-11
http://www.kielce.uw.gov.pl/index.php?str=384&id=248
WOJEWODA ŚWIĘTOKRZYSKI informuje, że w ramach postępowania administracyjnego „Budowa drogi ekspresowej S-7 odcinek Jędrzejów – granica województwa świętokrzyskiego” na terenie gmin: Jędrzejów i Wodzisław, prowadzone jest postępowanie w sprawie przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania na środowisko
2012-01-11
http://www.kielce.uw.gov.pl/index.php?str=384&id=248
- Nowak
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1647
- Rejestracja: 29 maja 2006, o 20:09
- Lokalizacja: Kraków / Kielce
Jest pozwolenie na rozbudowę drogi S7 od Jędrzejowa do granicy z Małopolską
Jest pozwolenie na rozbudowę drogi ekspresowej S7 od Jędrzejowa do granicy województwa świętokrzyskiego z małopolskim. Dokument szybko trafi jednak do szuflady, bo w państwowej kasie nie ma pieniędzy na realizację tej inwestycji.
Tak zwane zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla tego odcinka wydała właśnie wojewoda świętokrzyski. - To pierwszy krok do rozpoczęcia procedury związanej z wypłata odszkodowań za tereny pod drogę. Wojewoda będzie mogła wszcząć procedurę związaną z powołaniem rzeczoznawców do wyceny nieruchomości po tym jak decyzja stanie się ostateczna. A wycenić trzeba ponad tysiąc działek – podkreśla Małgorzata Pawelec, rzecznik prasowy kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
W ramach inwestycji planowana jest budowa nowego dwujezdniowego odcinka drogi ekspresowej S7 o długości 21 kilometrów z czterema węzłami w Jędrzejowie, Łączynie, Mierzawie i Wodzisławiu. Nowa droga będzie biegła po śladzie już istniejącej, wyjątkiem będzie jedynie 3-kilometrowa obwodnica Wodzisławia omijająca miejscowość po stronie wschodniej. Zaplanowano aż 36 obiektów inżynierskich typu mosty, wiadukty, przejścia dla pieszych i przejścia dla zwierząt oraz drogi zbiorcze.
Pieniądze na wykonanie tego przedsięwzięcia jednak nieprędko się znajdą. Ujęto je w rządowym Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015 w grupie inwestycji, których realizacja może, ale nie musi rozpocząć się po 2013 roku.
źródło: Echo Dnia
Z rozbudową odcinka krajowej "siódemki” Jędrzejów-granica z Małopolską można już ruszać. Brakuje tylko ...pieniędzy
Minister transportu utrzymał w mocy wydaną przez wojewodę świętokrzyskiego zgodę na modernizację odcinka krajowej "siódemki” Jędrzejów-granica z Małopolską. Wojewoda może zaczynać procedurę wyceny i wykupu gruntów przejętych pod budowę trasy. Na tym koniec dobrych wiadomości.
2 maja tego roku wojewoda świętokrzyski wydała tak zwaną zgodę na realizację inwestycji drogowej (w skrócie ZRID) dla projektu rozbudowy ponad 20-kilometrowego odcinka trasy krajowej numer 7 z Jędrzejowa do granicy z Małopolską. W ramach zadania powstanie nowy dwujezdniowy odcinek drogi ekspresowej S7 o długości 21 kilometrów z czterema węzłami w Jędrzejowie, Łączynie, Mierzawie i Wodzisławiu. Nowa droga będzie biegła po śladzie już istniejącej z 3-kilometrową obwodnicą Wodzisławia omijającą miejscowość po stronie wschodniej. Zaplanowano aż 36 obiektów inżynierskich typu mosty, wiadukty, przejścia dla pieszych i przejścia dla zwierząt oraz drogi zbiorcze.
Do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej wpłynęły cztery odwołania od decyzji wojewody. Po trwającej kilka miesięcy analizie 24 września resort utrzymał w mocy ZRID.
- Decyzja jest ostateczna, co oznacza, że wojewoda może rozpocząć procedurę dotyczącą dokonania wyceny i wypłaty odszkodowań za grunty, które stały się własnością Skarbu Państwa – mówi Małgorzata Pawelec, rzecznik prasowy kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Postępowanie będzie dotyczyć ponad tysiąca działek przejętych pod inwestycję. Pieniądze na ten cel są zabezpieczone w budżecie państwa.
Nie ma natomiast funduszy na ogłoszenie przetargu i realizację tego przedsięwzięcia. Najwcześniej mogą się one pojawić po 2014 roku. Jak już informowaliśmy, minister transportu Sławomir Nowak pod koniec roku, po zamknięciu unijnych negocjacji w sprawie budżetu, ogłosi plany inwestycji drogowych na lata 2014-2020. Na projekty w tym obszarze Polska może otrzymać nawet 10 miliarów euro. Za te pieniądze minister chce w pierwszej kolejności dokończyć budowę sieci autostrad A1 i A2 oraz dróg ekspresowych, z priorytetem dla "siódemki” z Krakowa przez Kielce i Warszawę do Gdańska.
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /121009672
Minister transportu utrzymał w mocy wydaną przez wojewodę świętokrzyskiego zgodę na modernizację odcinka krajowej "siódemki” Jędrzejów-granica z Małopolską. Wojewoda może zaczynać procedurę wyceny i wykupu gruntów przejętych pod budowę trasy. Na tym koniec dobrych wiadomości.
2 maja tego roku wojewoda świętokrzyski wydała tak zwaną zgodę na realizację inwestycji drogowej (w skrócie ZRID) dla projektu rozbudowy ponad 20-kilometrowego odcinka trasy krajowej numer 7 z Jędrzejowa do granicy z Małopolską. W ramach zadania powstanie nowy dwujezdniowy odcinek drogi ekspresowej S7 o długości 21 kilometrów z czterema węzłami w Jędrzejowie, Łączynie, Mierzawie i Wodzisławiu. Nowa droga będzie biegła po śladzie już istniejącej z 3-kilometrową obwodnicą Wodzisławia omijającą miejscowość po stronie wschodniej. Zaplanowano aż 36 obiektów inżynierskich typu mosty, wiadukty, przejścia dla pieszych i przejścia dla zwierząt oraz drogi zbiorcze.
Do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej wpłynęły cztery odwołania od decyzji wojewody. Po trwającej kilka miesięcy analizie 24 września resort utrzymał w mocy ZRID.
- Decyzja jest ostateczna, co oznacza, że wojewoda może rozpocząć procedurę dotyczącą dokonania wyceny i wypłaty odszkodowań za grunty, które stały się własnością Skarbu Państwa – mówi Małgorzata Pawelec, rzecznik prasowy kieleckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Postępowanie będzie dotyczyć ponad tysiąca działek przejętych pod inwestycję. Pieniądze na ten cel są zabezpieczone w budżecie państwa.
Nie ma natomiast funduszy na ogłoszenie przetargu i realizację tego przedsięwzięcia. Najwcześniej mogą się one pojawić po 2014 roku. Jak już informowaliśmy, minister transportu Sławomir Nowak pod koniec roku, po zamknięciu unijnych negocjacji w sprawie budżetu, ogłosi plany inwestycji drogowych na lata 2014-2020. Na projekty w tym obszarze Polska może otrzymać nawet 10 miliarów euro. Za te pieniądze minister chce w pierwszej kolejności dokończyć budowę sieci autostrad A1 i A2 oraz dróg ekspresowych, z priorytetem dla "siódemki” z Krakowa przez Kielce i Warszawę do Gdańska.
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/ar ... /121009672
Pozamiatane Fragment stenogramu z dzisiejszego expose Premiera...
Więcej... http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,126 ... nniki.html
I interpretacje wg GWChcę tu wspomnieć o latach 2012, o końcu tego roku, do 2015, a więc za te lata, kiedy będziemy, jak sądzę, odpowiedzialni, to jest 43 miliardy złotych powinniśmy zainwestować w kontynuację programu autostradowego i dróg krajowych. Dla przykładu powiem, że przetargi w 2012 ogłosimy dla obwodnicy Poznania, dla tej części brakującej w 2013 roku, dla dalszego odcinka A1 Tuszyn - Pyrzowice, w 2013 ogłaszamy przetarg na obwodnicę Marek, na dokończenie S7 z Gdańska do Warszawy. Przetarg na S19 Rzeszów- Lublin, a w latach 2014, 2015 S5 Poznań - Wrocław i S7 Warszawa - Kraków
* S7 Warszawa - Kraków (przez Kielce)
Za tą drogą lobbowali ostro przedstawiciele samorządów. - Musiałby się zdarzyć jakiś cud, by budowa krakowskiego odcinka drogi S7 rozpoczęła się przed 2014 r. - tak mówił minister transportu Sławomir Nowak w sierpniu. Ale dodawał też, że "wtedy nie byłby to tylko ten krakowski odcinek, ale wszystkie między Krakowem a Warszawą".
Obecnie gotowy jest odcinek S7 z Grójca do Radomia, fragment przed Kielcami. Istnieje również odcinek z Myślenic do Lubienia w województwie małopolskim. Brakuje jeszcze fragmentu z Miłomłyna omijającego Ostródę i kończącego się w Olsztynku, z Nidzicy do Płońska z wyłączeniem obwodnicy tego miasta i dalej aż do Warszawy. Nie powstał jeszcze odcinek z Warszawy do Grójca, z Radomia do Skarżyska-Kamiennej oraz z Kielc do Krakowa.
Więcej... http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,126 ... nniki.html
nareszcie jest przetarg
Budowa drogi ekspresowej S-7 na odcinku Jędrzejów - granica województwa świętokrzyskiego i małopolskiego
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwujezdniowej drogi klasy S na odcinku Jędrzejów – granica
województwa świętokrzyskiego i małopolskiego w ciągu istniejącej drogi krajowej nr 7 – odcinek długości 19,9
km. Na w/w odcinku drogi zaprojektowano budowę 4 węzłów drogowych:
•węzeł „Piaski” na skrzyżowaniu z drogą krajową Nr 78 w Jędrzejowie,
•węzeł „Łączyn” na skrzyżowaniu z ul. Partyzantów – dojazd do centrum Jędrzejowa,
•węzeł „Mierzawa” na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 0178T w miejscowości Mierzawa,
•węzeł „Wodzisław” na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi Nr 0188T, Nr 0185T i Nr 0191T w miejscowości
Wodzisław.
http://www.gddkia.gov.pl/pl/271/powyzej-progow-unijnych
Budowa drogi ekspresowej S-7 na odcinku Jędrzejów - granica województwa świętokrzyskiego i małopolskiego
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwujezdniowej drogi klasy S na odcinku Jędrzejów – granica
województwa świętokrzyskiego i małopolskiego w ciągu istniejącej drogi krajowej nr 7 – odcinek długości 19,9
km. Na w/w odcinku drogi zaprojektowano budowę 4 węzłów drogowych:
•węzeł „Piaski” na skrzyżowaniu z drogą krajową Nr 78 w Jędrzejowie,
•węzeł „Łączyn” na skrzyżowaniu z ul. Partyzantów – dojazd do centrum Jędrzejowa,
•węzeł „Mierzawa” na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 0178T w miejscowości Mierzawa,
•węzeł „Wodzisław” na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi Nr 0188T, Nr 0185T i Nr 0191T w miejscowości
Wodzisław.
http://www.gddkia.gov.pl/pl/271/powyzej-progow-unijnych
- Baranówczanin
- Posty: 91
- Rejestracja: 14 listopada 2012, o 18:12
Tam póki co nie mają Decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach, bo się krakowski oddział kopie sam ze sobą + z procedurami. A skoro nie mają dokładnego korytarza to projektu samej drogi też nie ma, bo nie ma póki nie będzie DŚU. Także nie wiadomo, nie pamiętam jaki tam jest realny termin na choćby samo DŚU, ale wątpie żeby to nastąpiło w 2013
No jak to, nie słyszeliście, że wg. Jacka Majchrowskiego, wielkiego prezydenta miasta Kraków, wylot na Kielce/Warszawę nie jest sprawą priorytetową? Innymi słowy, pan ten i jego nieomylni doradcy chcą powiedzieć, że droga ta jest w stanie nadającym się do jazdy, a wręcz jest ona w stanie dobrym.
A kto jeździ do/z Krakowa ten wie, że kierowcy i pasażerowie na al. 29 listopada skaczą jak chorzy na padaczkę. Zresztą do granicy woj. małopolskiego droga jest koszmarna, z króciutkimi wyjątkami. Dlatego też budowa drogi do granicy naszego województwa nie zmieni aż tak wiele, jak zmieniłaby poprawa chociaż kilku odcinków w woj. małopolskim. Generalnie wylot z Krakowa aż do Słomnik powinien zostać przeniesiony, bo jest to wąskie gardło bez szans na poszerzenie, a jest skandalem żeby 25km jechać godzinę, a pozostałe 100km do Kielc jechać tyle samo, bo tak właśnie wygląda podróż.
A kto jeździ do/z Krakowa ten wie, że kierowcy i pasażerowie na al. 29 listopada skaczą jak chorzy na padaczkę. Zresztą do granicy woj. małopolskiego droga jest koszmarna, z króciutkimi wyjątkami. Dlatego też budowa drogi do granicy naszego województwa nie zmieni aż tak wiele, jak zmieniłaby poprawa chociaż kilku odcinków w woj. małopolskim. Generalnie wylot z Krakowa aż do Słomnik powinien zostać przeniesiony, bo jest to wąskie gardło bez szans na poszerzenie, a jest skandalem żeby 25km jechać godzinę, a pozostałe 100km do Kielc jechać tyle samo, bo tak właśnie wygląda podróż.
Jeśli chodzi o domknięcie obwodnicy od strony Balic to tam wg. mnie jest kilka kwestii:grzebo pisze:A to nie jest tak, że jakieś Ważne Persony mieszkają pod Krakowem blisko trasy S7 i to stąd problemy? Bo ja słyszałem takie tłumaczenia (także odnośnie niemożliwości domknięcia obwodnicy Krakowa na odcinku Balice - wylot na Kielce).
1. Kwestia Zielonek - Zielonki chcą G lub GP żeby były zjazdy u nich, a różni tam planiści chcą S
2. DK79 nie jest planowana jako droga klasy S stad tez generalna nie może tego sfinansować. Ale coś kojarze, że jakiś czas temu Nowak przebąkiwał, że być może uda się 79 wpisać jako drogę klasy S żeby można było tą północną obwodnice zrobić
A jeśli chodzi o samą S7 to kto wie, może to o czym ja kiedyś wspominałem i Ty teraz pisze to ta sama sprawa tylko przedstawiona od różnych stron
Wylot z Krakowa będzie przeniesiony, jest przewidziany jako podpięcie do wschodniej obwodnicy krakowa wzdłuż s7. http://www.s7wkrakowie.pl/ zdjęcieDanon pisze:No jak to, nie słyszeliście, że wg. Jacka Majchrowskiego, wielkiego prezydenta miasta Kraków, wylot na Kielce/Warszawę nie jest sprawą priorytetową? Innymi słowy, pan ten i jego nieomylni doradcy chcą powiedzieć, że droga ta jest w stanie nadającym się do jazdy, a wręcz jest ona w stanie dobrym.
A kto jeździ do/z Krakowa ten wie, że kierowcy i pasażerowie na al. 29 listopada skaczą jak chorzy na padaczkę. Zresztą do granicy woj. małopolskiego droga jest koszmarna, z króciutkimi wyjątkami. Dlatego też budowa drogi do granicy naszego województwa nie zmieni aż tak wiele, jak zmieniłaby poprawa chociaż kilku odcinków w woj. małopolskim. Generalnie wylot z Krakowa aż do Słomnik powinien zostać przeniesiony, bo jest to wąskie gardło bez szans na poszerzenie, a jest skandalem żeby 25km jechać godzinę, a pozostałe 100km do Kielc jechać tyle samo, bo tak właśnie wygląda podróż.
Trudno się z prezydentem nie zgodzić. W mieście jest tyle rzeczy do zrobienia na 5 lat temu, że ciężko uznawać za priorytet drogę, która w większości będzie służyć mieszkańcom innych miejscowości. A, że sama północna droga wjazdowa do Krakowa jest jednocześnie jedną z najbardziej obciążonych dróg w Polsce to już dawno to powinna zrobić GDDKIA, no ale jak widać im nie idzie. Co nie zmienia faktu, że jej stan jest tragiczny.
A tak poza tym to prawie cały odcinek w województwie małopolskim od granicy z województwem świętokrzyskim do Krakowa będzie po nowym śladzie.