Konsultacje MZD - Plac Pilsudskiego/przebudowa skrzyzowania
Moderatorzy: sueno, MeehoweCK, Masmix, CKfan, AR, Geodeta, grzebo, maciej, mp, michal_ck, RZ, Kot, Jarek, Oskar, Petras
Konsultacje MZD - Plac Pilsudskiego/przebudowa skrzyzowania
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach prezentuje koncepcję zadania inwestycyjnego pod nazwą :
”Rewitalizacja Miasta Kielce-przywrócenie przestrzeni publicznej i otwarcie komunikacyjne historycznego obszaru Stadion-Ogród” polegającej na budowie połączenia ul. Krakowskiej z ul. Wojska Polskiego ( w ciągu ul. Krakowskiej).
Ewentualne uwagi należy przesłać do dnia 24.02.2011 na adres: Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce.
Ktos ma jakies uwagi?
”Rewitalizacja Miasta Kielce-przywrócenie przestrzeni publicznej i otwarcie komunikacyjne historycznego obszaru Stadion-Ogród” polegającej na budowie połączenia ul. Krakowskiej z ul. Wojska Polskiego ( w ciągu ul. Krakowskiej).
Ewentualne uwagi należy przesłać do dnia 24.02.2011 na adres: Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce.
Ktos ma jakies uwagi?
- sueno
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 maja 2006, o 21:56
- Lokalizacja: Świat czerwonego smoka
- Kontakt:
A ta koncepcja dostępna jest gdzieś w internecie?
Najlepsza gra w sieci: http://www.reddragon.pl
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
"Są fachowcy i nie widzę potrzeby, żeby nauczyciel dyktował, jak ma się budować drogi" - autor znany
- Daniel
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2750
- Rejestracja: 21 września 2005, o 14:35
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
TomanoMo pisze:Opis koncepcji:Miejski Zarząd Dróg w Kielcach prezentuje koncepcję zadania inwestycyjnego pod nazwą:
”Rewitalizacja Miasta Kielce-przywrócenie przestrzeni publicznej i otwarcie komunikacyjne historycznego obszaru Stadion-Ogród” polegającej na budowie połączenia ul. Krakowskiej z ul. Wojska Polskiego ( w ciągu ul. Krakowskiej).
Ewentualne uwagi należy przesłać do dnia 24.02.2011 na adres: Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce.
ftp://ftp.mzd.kielce.pl/Konsultacje/ogr ... cznych.pdf
Opis koncepcji dla zadania Plac Piłsudskiego:
ftp://ftp.mzd.kielce.pl/Konsultacje/ogr ... skiego.pdf
Mapa:
ftp://ftp.mzd.kielce.pl/Konsultacje/ogrod_ii/mapa.pdf
Mapa - Plac Piłsudskiego:
ftp://ftp.mzd.kielce.pl/Konsultacje/ogr ... F-PLAC.pdf
Źródło: http://www.mzd.kielce.pl/index.php?opti ... 4&Itemid=1
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Jeżeli dobrze zrozumiałem SKI postuluje, aby skrajne pasy były drogami rowerowymi? Jeżeli tak kategorycznie się przeciwstawiam. Drogi rowerowe powinny być tworzone kosztem pasów zieleni, a nie drogi.
Co do pozostałych uwag - podpisuję się pod nimi rękami i nogami.
Co do pozostałych uwag - podpisuję się pod nimi rękami i nogami.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Ponieważ samochodów przybywa, w mieście tworzą się gigantyczne korki, nie można zmniejszać przepustowości drogi na rzecz rowerzystów. Poza tym taka "droga rowerowa" przez co najmniej pół roku stałaby pusta (zima). Sama idea jest super, ale kosztem pasa zieleni (trawnika) a nie drogi.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
Najważniejsze, aby drogi rowerowe zostały uwzględnione, kwestia jak zostaną wydzielone jest wtórna i należy do projektanta.
__
Wybaczcie za OT, przerabiane, ale jednak.
iGdyby była pusta - czyt. brak pryzm śniegu - to byłaby uczęszczana. To, ze w zimie się nie da jeździć (przy odśnieżonej infrastrukturze) jest tylko powtarzanym i niezweryfikowanym stereotypemPoza tym taka "droga rowerowa" przez co najmniej pół roku stałaby pusta (zima).
__
Wybaczcie za OT, przerabiane, ale jednak.
Teraz traktujemy to jako stała fizyczna wręcz. Ciekawe, że nie wszystkim chyba rośnie, a przynajmniej nie wszyscy chcą żeby wzrastało. Ogólnie chodzi o zależności i kształtowanie popytu i podaży.michal_ck pisze:Ponieważ samochodów przybywa
Im mniej osób na rowerach tym będą większew mieście tworzą się gigantyczne korki
Akurat ilość pasów niewiele ma do przepustowości.nie można zmniejszać przepustowości drogi na rzecz rowerzystów.
- michal_ck
- Ranga: Dyrektor budowy ;)
- Posty: 2682
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, o 00:20
- Lokalizacja: Kielce-Dąbrowa
Od tego ono jest, żeby można było się wypowiedzieć :p Każdy może mieć własne zdanie w tej sprawie.kamilkw pisze:Oj uważaj bo wygłaszasz niepopularny na tym forum pogląd
Prawie nikt nie jeździ zimą rowerem. W Polsce jest zbyt zimno o tej porze roku. Tylko nieliczni decydują się na taką jazdę.iGdyby była pusta - czyt. brak pryzm śniegu - to byłaby uczęszczana. To, ze w zimie się nie da jeździć (przy odśnieżonej infrastrukturze) jest tylko powtarzanym i niezweryfikowanym stereotypemPoza tym taka "droga rowerowa" przez co najmniej pół roku stałaby pusta (zima).
Jeżeli będą 2 pasy to korki będą większe niż by były 3 pasy! Tego nie trzeba tłumaczyć.Akurat ilość pasów niewiele ma do przepustowości.nie można zmniejszać przepustowości drogi na rzecz rowerzystów.
Taka droga rowerowa ma sens na takich ulicach jak np. Gagarina, (nie arteria) a nie przy ciasnych, ale jak by nie patrzeć głównych arteriach (Ściegiennego, Krakowska), chyba, że arterie te są bardzo szerokie i jest miejsce na utorzenie takiego pasa dla rowerów.
1. Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej SKI
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II
2. Koordynator ds. zieleni miejskiej
3. Koordynator ds. zagospodarowania os. Dąbrowa II