Produkcje filmowo-telewizyjne o naszym regionie
Moderatorzy: Autor, sueno, Daniel, Sirek1
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1203
- Rejestracja: 1 kwietnia 2008, o 19:21
- Lokalizacja: gdzieś pomiędzy Centrum a Kadzielnią...
Produkcje filmowo-telewizyjne o naszym regionie
Ludzie ze zdolnościami nadprzyrodzonymi promujący region świętokrzyski?
Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła zbieranie ofert ubiegających się o dofinansowanie produkcji filmowo-telewizyjnych promujących region świętokrzyski. Zarządzając finansami Świętokrzyskiego Funduszu Filmowo-Promocyjnego będą mogli wybrać najlepszą z propozycji, która zostanie wyłoniona na początku maja.
Wczoraj przedstawiono jedną z pierwszych ofert. Chodzi o program w stylu "talent show" o nazwie Medium. Jego celem jest odnalezienie wśród Polaków osoby, która odznacza się prawdziwymi zdolnościami nadprzyrodzonymi.
Jak mówi producent telewizyjny Rinke Rooyens, chodzi o przyciągnięcie i zaintrygowanie widzów, a ponadto nasze województwo z hasłem Świętokrzyskie miejsce mocy, komponuje się z ideą programu.
Jak dodaje Joanna Kraińska opiekun projektu, spośród 10 uczestników ma być wyłoniona osoba Medium. W każdym z 10 odcinków zawodnicy muszą wykonać różne zadania. Jedna z akcji mogłaby się odbywać w ruinach zamku w Chęcinach.
Program Medium kręcony byłby na licencji, a sprawdził się już w 11 krajach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, czy Ukrainie. Regionalna Organizacja Turystyczna będzie przyjmować oferty na różnego rodzaju produkcje telewizyjne i filmowe do 26 kwietnia.
link do źródła
Ostatnio zmieniony 30 sierpnia 2010, o 16:28 przez baux, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adasiek CK
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1141
- Rejestracja: 4 stycznia 2008, o 03:03
- Lokalizacja: Kielce <-> Warszawa
Świętokrzyska promocja najlepsza w kraju
ziem
2010-04-22, ostatnia aktualizacja 2010-04-22 22:32
Główną nagrodę w Konkursie Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów zdobyła kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego.
Wyniki konkursu ogłoszono w czwartek wieczorem w Warszawie podczas uroczystej gali. Sukces tym większy, że był to jedyny zgłoszony projektem z województwa świętokrzyskiego. - Jestem w szoku, wygraliśmy nie tylko Grand Prix to jeszcze dostaliśmy główną nagrodę Polskiej Organizacji Turystyki - powiedział nam dyrektor Jacek Kowalczyk, odpowiedzialny za promocje w Świętokrzyskim Urzędzie Marszałkowskim.
Nasze województwo w nagrodę, oprócz dyplomu otrzyma kampanię outdoorową wartości 120 tys. zł na billboardach i na infoscreenach w warszawskim metrze.
Nagrodzoną kampanię promocyjną opracowali pracownicy urzędu marszałkowskiego. Są to reklamy, plakaty, spoty i filmy pod hasłem "Świętokrzyskie czaruje, poleć na weekend". Znalazły się one na billboardach, w telewizji, portalach społecznościowych w internecie, radiu, gazetach i czasopismach. Kampania została poprzedzona badaniami Pentora w dużych miastach, jak Polacy postrzegają Kielce i region. Jury doceniło kompleksowość projektu, odwołanie się do wielu mediów, skorzystanie z profesjonalnych badań. Cała kampania zaplanowana jest na dwa lata, budżet to 7 mln zł, wydano niecałe 3.
Na tegoroczny Konkurs Złote Formaty wpłynęły 173 projekty promocyjne z 75 miast i regionów z całej Polski, najwięcej ze Śląska. Nagrody jury przyznało w pięciu kategoriach: wydawnictwo promocyjne, kampania outdoorowa, kampania On-line (nowa kategoria), event, i najbardziej prestiżowa Grand Prix. Konkurs organizuje firma Ströer. Wygrać można darmową ogólnopolską kampanię outdoorową i reklamy w warszawskim metrze.
Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... kraju.html
ziem
2010-04-22, ostatnia aktualizacja 2010-04-22 22:32
Główną nagrodę w Konkursie Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów zdobyła kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego.
Wyniki konkursu ogłoszono w czwartek wieczorem w Warszawie podczas uroczystej gali. Sukces tym większy, że był to jedyny zgłoszony projektem z województwa świętokrzyskiego. - Jestem w szoku, wygraliśmy nie tylko Grand Prix to jeszcze dostaliśmy główną nagrodę Polskiej Organizacji Turystyki - powiedział nam dyrektor Jacek Kowalczyk, odpowiedzialny za promocje w Świętokrzyskim Urzędzie Marszałkowskim.
Nasze województwo w nagrodę, oprócz dyplomu otrzyma kampanię outdoorową wartości 120 tys. zł na billboardach i na infoscreenach w warszawskim metrze.
Nagrodzoną kampanię promocyjną opracowali pracownicy urzędu marszałkowskiego. Są to reklamy, plakaty, spoty i filmy pod hasłem "Świętokrzyskie czaruje, poleć na weekend". Znalazły się one na billboardach, w telewizji, portalach społecznościowych w internecie, radiu, gazetach i czasopismach. Kampania została poprzedzona badaniami Pentora w dużych miastach, jak Polacy postrzegają Kielce i region. Jury doceniło kompleksowość projektu, odwołanie się do wielu mediów, skorzystanie z profesjonalnych badań. Cała kampania zaplanowana jest na dwa lata, budżet to 7 mln zł, wydano niecałe 3.
Na tegoroczny Konkurs Złote Formaty wpłynęły 173 projekty promocyjne z 75 miast i regionów z całej Polski, najwięcej ze Śląska. Nagrody jury przyznało w pięciu kategoriach: wydawnictwo promocyjne, kampania outdoorowa, kampania On-line (nowa kategoria), event, i najbardziej prestiżowa Grand Prix. Konkurs organizuje firma Ströer. Wygrać można darmową ogólnopolską kampanię outdoorową i reklamy w warszawskim metrze.
Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... kraju.html
<klawy tekścik w tym miejscu>
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1203
- Rejestracja: 1 kwietnia 2008, o 19:21
- Lokalizacja: gdzieś pomiędzy Centrum a Kadzielnią...
Nasz region na kanale Travel Channel
W najbliższy weekend ekipa filmowa z Travel Channel będzie kręcić zdjęcia do programu o największych atrakcjach turystycznych naszego regionu.
Michał Borejko z kanału telewizyjnego Travel Channel mówi, że do zawitania w nasze strony skłoniła go intensywna kampania reklamowana naszego województwa, a program ma pokazać najbardziej rozpoznawalne miejsca w Świętokrzyskiem.
Program będzie trwać pół godziny, z czego 10 minut zostanie poświęcone naszemu regionowi. Wśród wytypowanych atrakcji ma pojawić się Kadzielnia, Jaskinia Raj, Zamek w Chęcinach, Dąb Bartek, Muzeum Narodowe i Dolina Gadów.
Audycja będzie wyemitowana na kanale Travel Channel 4 października, a następnie w ciągu miesiąca zostanie pokazanych 25 powtórek.
-
- Ranga: Inspektor nadzoru ;)
- Posty: 1203
- Rejestracja: 1 kwietnia 2008, o 19:21
- Lokalizacja: gdzieś pomiędzy Centrum a Kadzielnią...
TVP wyemituje felietony promujące Świętokrzyskie
Amfiteatr na Kadzielni, ulicę Sienkiewicza, Łysą Górę, Jaskinię Raj i Park Jurajski w Bałtowie odwiedziła ekipa Telewizji Polskiej, która nagrywała tam felietony promujące nasze województwo. Wyemituje je przed „Sabatem Czarownic”, który pod koniec czerwca odbędzie się w Kielcach.
W nagraniach wziął udział marszałek województwa Adam Jarubas, prezydent Kielc Wojciech Lubawski, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego Jacek Kowalczyk, dyrektor Biura ROT Małgorzata Wilk-Grzywna i Bronisław Opałko. Zachęcają do odwiedzenia największych atrakcji regionu. Nad całością czuwała dziennikarka Anna Popek. 2,5-minutowe spoty obejrzymy 18 i 19 czerwca w telewizyjnej „Dwójce”. Felietony promować będą „Sabat Czarownic”, którego druga edycja odbędzie się 25 czerwca w Amfiteatrze „Kadzielnia”. Gwiazdami tegorocznego koncertu będą, między innymi, Natalia Kukulska, Doda, Tatiana Okupnik i Halinka Mlynkova.